FAQ - pytania i odpowiedzi

f a q

1. Czy produkty są wykonane z bezpiecznych materiałów?

Tak, wszelkie produkty wykonane są z bezpiecznych tworzyw, nieszkodliwych dla zdrowia.

2. Czy produkt z konkretnej kategorii można używać tylko w wyznaczonym do niego pomieszczeniu?

Nie, nic nie stoi na przeszkodzie, aby produkty przeznaczone do kuchni używać w pokoju i odwrotnie.

3. W jaki sposób mogę zmienić ilość zamawianych produktów?

Nad ceną produktu jest okienko wyboru ilości. Jeżeli chcesz zamówić więcej niż jeden produkt, zmień wartość z 1 sztuki na dowolną.

4. Czy wszystkie pojemniki należy czyścić na sucho?

Nie, pojemniki wykonane są z materiałów, które można czyścić na sucho i na mokro. Pozwala to na utrzymanie pojemników w czystości.

5. Czy pojemniki można przechowywać w niskich temperaturach, np. w lodówce?

Tak, pojemniki Curver przystosowane są do przechowywania w niskich temperaturach. Bez problemu odnajdą się w lodówce, w garażu czy w komórce.

6. Czy pojemniki do przechowywania żywności skutecznie utrzymują świeżość jedzenia?

Pojemniki do przechowywania żywności posiadają szczelne zamknięcie, przez co pozwalają na utrzymanie świeżości jedzenia, a także zachowują zapach produktów wewnątrz, nie pozwalając na przedostanie się zapachu poza pojemnik.

7. Czy pojemniki Curver mogą być używane przez dzieci?

Tak, pojemniki Curver zostały przystosowane do użytkowania przez najmłodszych. Są dostosowane do ich wzrostu. W trosce o bezpieczeństwo najmłodszych rogi pojemników zostały zaokrąglone. Nasze produkty dla dzieci nie są zabawkami.

8. W jaki sposób można zrezygnować z zamówienia?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane (to znaczy paczka nie została wysłana - klient dostaje informację o wysłaniu do niego paczki) - wystarczy przysłać do sklepu e-mail, z informacją o rezygnacji z zamówienia. Jeśli zamówienie zostało już wysłane - trzeba dokonać zwrotu paczki lub nie odbierać przesyłki z urzędu pocztowego.

9. Czy istnieje możliwość otrzymania faktury VAT?

Tak, istnieje. Wystarczy przy wypełnianiu formularza zamówienia wyrazić chęć otrzymania faktury, klikając w odpowiednie okienko.

10. Czy podane ceny są cenami brutto czy netto?

Podane w sklepie ceny są cenami brutto, czyli zawierającymi podatek VAT.

11. Jaki jest czas dostawy zamówienia?

Czas dostawy (czas od wysłania paczki ze sklepu do chwili jej doręczenia) zależy od wybranej formy doręczenia. Jeżeli wypełniając zamówienie, zdecydują się Państwo na dostawę kurierem, prawdopodobnie potrwa ona 2 dni robocze.

12. Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówienia?

Tak, jest taka opcja do wyboru podczas składania zamówienia. Odbiór osobisty możliwy jest w godzinach: 8:00 – 15:30, w dni powszednie.

13. Jakie są możliwe formy płatności za zamówienie?

Akceptowane przez Sprzedającego formy płatności to:


- przedpłata na konto,


- płatność przy odbiorze przesyłki (za pobraniem),


 - płatność przelewem z wydłużonym terminem
,


 - płatności dokonane drogą elektroniczną PAYU.

14. W którym momencie zamówienie zostaje przyjęte do realizacji?

Klient, składając zamówienie, oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu oraz akceptuje jego postanowienia. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie wysłania potwierdzenia przez Curver Poland Sp. z o.o. za pośrednictwem poczty elektronicznej przyjęcia zamówienia do realizacji.

15. Czy należy podać wszystkie dane w formularzu zamówienia?

Wszystkie pola przy składaniu zamówienia muszą zostać uzupełnione odpowiednimi danymi Klienta. Tylko wtedy możliwe będzie rozpoczęcie procesu realizacji zamówienia oraz wystawienie faktury VAT

16. Czy cena produktu zawiera koszt dostawy?

Nie. Koszt przesyłki jest doliczany w momencie wybrania rodzaju przesyłki.


Sklep Curver korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel